Hizmet Saatlerimiz

Polikliniklerimiz, hafta içi saat 09.00-18.00 ve cumartesi günleri 09:00-13.00 saatleri arası randevu sistemiyle çalışmaktadır. Hastanemizde Kadın Doğum, Genel Cerrahi, İç Hastalıkları, Çocuk Sağlığı, Kardiyoloji, El Cerrahisi ve Mikrocerrahi branşlarında uzman hekimlerimizle gece polikliniği hizmeti de verilmektedir. Bu hizmetlerin yanında MRI, BT ve tüm radyolojik ve laboratuar tetkikleri de hastalarımızın hizmetindedir.

Yatış İçin Yanınızda Neler Getirmelisiniz?
      • T.C. Kimlik numaranızın yazılı olduğu kimlik veya sürücü belgenizi,
      • Özel sağlık sigortalı iseniz kartınızı,
      • Doktorunuz talep etti ise, tıbbi kayıtlar, röntgenler veya daha önceki tetkik sonuçları,
      • Tıbbi kayıtlar, röntgenler veya daha önceki tetkik sonuçlarınızı,
      • Kullandığınız tüm tıbbi - bitkisel ilaçlarınızı getirmeniz gereklidir.

Tedavi için yatış gereken durumda hekiminizle görüşerek tarih planlaması yapmalısınız.

Aşağıdakiler hastane tarafından size sunulmakla beraber, arzu ederseniz kendiniz de yanınızda getirebilirsiniz.

    • Terlik, sabun, tarak, diş fırçası, diş macunu, şampuan, havlu, kağıt mendil ve peçete vb.
Odanız

Hasta yatış bölümündeki işlemleriniz tamamlandıktan sonra katınıza kadar size eşlik edilecek, odanız ile ilgili tanıtım hasta danışmanı ve hemşireniz tarafından yapılarak odanıza yerleştirileceksiniz.

Telefon

Odanızda size özel bir telefon bulunmakta ve üzerinde numarası yazmaktadır. Dışarıdan size ulaşmak isteyenler, bu numarayı arayarak sizinle direkt görüşebilirler. Santrale ulaşmak için “0“ tuşlayınız. Hastanıza çok sayıda tıbbi donanım ve cihaz kullanıldığı durumlarda cep telefonunuzu oda içinde kullanmamaya özen gösteriniz.

Çağrı Merkezi / İnternet Randevu Sistemi

24 saat kesintisiz olarak çalışan 444 1 300 numaralı çağrı merkezimizi arayarak muayene veya kontrol randevusu alabilir ve hizmetlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Hastanemizde “Hekim Seçme Hakkı”na sahipsiniz.

www.gophastanesi.com.tr internet adresinden online randevu alabilirsiniz. Aynı zamanda mesai saatleri içinde online destek sistemi aracılığı ile bizimle direkt iletişime geçebilirsiniz.

Televizyon / Kapalı Devre Yayınlar

Kanal Listesi odanızda bulunmaktadır. Televizyonunuzun kullanımı ile ilgili yatan hasta danışmanından yardım alabilirsiniz. Diğer hastaların sağlığı ve huzuru açısından televizyonun sesini; rahatsızlık vermeyecek seviyede tutmaya özen göstermenizi rica ederiz.

İnternet

Hasta ve yakınlarının kullanabilmesi için kablosuz internet sistemimiz bulunmaktadır. Kullanım için bulunduğunuz kattaki yatan hasta danışmanından bilgi alabilirsiniz.

Kimlik Bilgileriniz

Hastanemize geldiğinizde sizi, Hasta Kabul karşılayacak ve tüm kimlik bilgileriniz ile randevunuzu kontrol edecektir. Yatış işlemleri sırasında; size adınız, hastane numaranız ve doğum tarihinizin yazılı olduğu bir kimlik bilekliği takılacaktır.

Hemşireniz tüm takip ve tedavi sürecinde kimlik bilekliğinizi kontrol ederek kimliğinizi doğrulayacaktır. Bu nedenle lütfen bu bilekliği hastaneye girişinizden taburculuğunuza kadar kolunuzdan çıkarmayınız.

Sağlığınız ve Güvenliğiniz İçin

Bizim için güvenliğiniz, sağlığınız kadar önemlidir. Kendi tedavi planınızı bilmeniz ve tedavinize katılmanız, daha hızlı ve güvenli olarak hastanemizden ayrılmanızı sağlayacaktır. Sizinle ilgilenen tıbbi ve idari ekibi tanıyabilmeniz amacıyla tüm hastane personelimiz üzerinde isim, resim, bölüm ve görevlerinin yazılı olduğu hastane kimlik kartları taşımaktadır. Hastane kimlik kartı olmayan bir kişinin sizinle ilgilenmesi durumunda lütfen güvenliğe bilgi veriniz.

İlaçlarınız

Kullandığınız ve yatışta yanınızda getirdiğiniz her türlü ilaç konusunda doktorunuz ve hemşirenizi bilgilendiriniz ve ilaçları kendilerine teslim ediniz. Güvenliğiniz açısından kullandığınız ilaçlarınızın doktor ve eczane tarafından onaylanması gerekmektedir.

Bu ilaçlar;

Reçeteli ve reçetesiz ilaçlar ( Aspirin veya öksürük şurupları gibi)

Vitaminler ve bitkisel ürünleri kapsamaktadır.

Bildiğiniz bir alerjik reaksiyonunuz (gıda ve / veya ilaç) var ise, doktorunuza veya hemşirenize mutlaka bildiriniz. Hangi ilaçları neden aldığınızı bilmeniz çok önemlidir bu sebeple lütfen hastanemizde misafir olduğunuz süre boyunca kullandığınız ilaçları takip ediniz. Hemşirelerimizin size herhangi bir ilaç vermeden önce mutlaka üzerinde bilgilerinizin yazılı olduğu kimlik bilekliğinizi kontrol ettiklerinden emin olunuz.

Bilgilendirme ve Onam

Poliklinik ve klinik hastalarına uygulanacak riskli girişimsel işlemlere yönelik aydınlatılmış onam formları bulunmaktadır. Onam formlarında; ameliyat ve önerilen tedavi, işlemin tahmini süresi, başarı olasılığı, işlemin potansiyel faydaları, iyileşme dönemiyle ilgili olası sorunlar, olası alternatif yöntemler, tedavi görememenin olası sorunları, kullanılacak ilaçların özellikleri, işlem sonrası kritik yaşam tarzı önerileri, ihtiyaç halinde tıbbi yardıma nasıl ulaşılabileceği gibi konular yer almaktadır.

Onamlarda hastanın adı, soyadı ve imzası, rızanın alındığı tarih ve saat de yer almaktadır. Hastanın / vasisinin / yasal temsilcisinin “Okudum anladım kabul ediyorum. Bir kopyasını teslim aldım.” ifadesini kendi el yazısı ile yazması ve imzalanması istenir.

Hasta onam verdiği her uygulamayı işleme başlamadan önceki herhangi bir aşamada reddetme hakkına sahiptir. Bu gerekçe ile onamlarda hastanın rızasının reddi için de bir alan ayrılmıştır. Yine hastaların işlemi reddetme durumunda hastanın / vasisinin / yasal temsilcisinin “Okudum anladım kabul etmiyorum. Bir kopyasını teslim aldım.” ifadesini kendi el yazısıyla yazması ve imzalanması istenir.

Yaşlı ve Engelli Hastalar

Hastanenin tüm girişleri rampalar ve tutunma barları ile yaşlı ve engelli hastaların ulaşımını kolaylaştıracak şekilde düzenlenmiştir. Polikliniklerde ve acilde engelli ve yaşlı hastalar için oturma alanları ayrılmıştır.

Hasta danışmanları engelli ve yaşlı hastalara eşlik ederek hizmet almalarını kolaylaştırmaktadır. Poliklinik hasta kabul bankolarında engelli ve yaşlı hastaların hizmet alma önceliği olduğu belirtilmiştir. Öncelikli kayıt yaptırmaları ve öncelikli muayene olmalarını sağlamak amaçlanmıştır. Poliklinikte ve acilde engelli kişilerin kullanıma yönelik düzenlenmiş tuvaletlerimiz mevcuttur.

Poliklinikte ve acilde birer tuvalet engelli kişilerin kullanıma yönelik düzenlenmiştir.

Asansörlerimizde görme engellilerin okuyabileceği numaralandırma düzenlemesi ile sesli uyarı sistemi bulunmaktadır.

Otoparkta engelli kişilere ayrılmış park alanları mevcuttur. Kliniklerde birer oda ortopedik özürlü hastaların daha rahat edebileceği şekilde düzenlenmiştir.

Hemşirelik Hizmetleri / Hemşire Çağrı Sistemi / Özel Hemşire

Hemşirelik hizmetlerimiz 7/24 hizmet vermekte olup, ihtiyacınız olduğunda hemşirelerimizin size ulaşması için çağrı sistemimizi kullanabilirsiniz. Bu çağrı sistemimiz;

Yatağınızın baş tarafındaki el kumandasında (hemşire işareti) tuvalet ve banyoda (kırmızı ipi çektiğinizde) bulunmaktadır.

Yatağınızda, kordonun ucundaki çağrı düğmesine basmanız hemşirelerimizin çağrınızı duyması için yeterlidir. Odanıza ve servise ilk kabulünüzde servis hemşiremiz ve kat sekreterimiz, bu konuda size detaylı bilgi verecektir.

Kapı girişindeki panelde çağrı cevaplama ve iptal butonu (yeşil renkli) mevcuttur. Sadece tıbbi personel içindir, lütfen kullanmayınız.

Hastanede bulunduğunuz süre için ya da taburcu olduktan sonra, hastanızın bakımının bir hemşire tarafından yapılmasını istediğiniz takdirde, evde bakım şirketlerine yönlendirme yapılmaktadır. Konu ile ilgili talebinizi kat sorumlu hemşiresine iletebilirsiniz.

Kat Temizlik Hizmetleri

Kat hizmetlerimiz, düzenli olarak her gün odanız ve çevresinin temizliğini sağlayacaktır. (Dâhili Tel: 2181, 2059 ve 2106)

Refakat / Ziyaretçileriniz ve Refakatçileriniz İçin Bilgiler

Hastanemizde, sağlığınızı ve diğer hastaların sağlığı düşünülerek sadece 1 refakatçiye izin verilmektedir. 22:00 itibariyle odanızdaki ziyaretçileriniz, refakatçi olarak kabul edileceği için ziyaret saatlerine özen göstermenizi rica ederiz.

Gece kalacak refakatçiler için yatan hasta danışmanları tarafından “Refakatçi Bilgi Formu”na göre gerekli nüfus ve adres bilgileri alınarak kaydedilir ve hasta doyasında muhafaza edilir. Ayrıca her refakatçi için bir “Refakatçi Kartı” düzenlenir. Refakatçilere 3 öğün yemek servisi yapılır, yatakları kat personelleri tarafından hazırlanır.

  • Siz ameliyatta veya cerrahi işlemdeyken, yakınlarınız odada bekleyebilirler, ancak hasta yatağına oturmamalıdırlar.
  • Ziyaretçilerinize ameliyat sona erdiğinde ilgili doktorun bilgi vermek için odanıza geleceğini söyleyebilirsiniz.
  • Ameliyat sonrası sağlığınız açısından odanıza aynı anda iki kişiden fazla ziyaretçi kabul etmemeniz ve ziyaret süresini de 10 dakika ile sınırlandırmanızı öneririz.
  • Doktorunuz tarafından sağlığınız için ziyaret ve / veya refakatçi uygulanması yasaklanmışsa bu kurala uyulmasını sağlamalısınız.

Ziyaret süresini her ziyaret için,

  • 10 dakika ile sınırlandırmanızı,
  • Hastanede bulunduğunuz sürede sessiz bir ortam sağlamak adına yakınlarınızı hastanemiz kuralları doğrultusunda yönlendirmenizi,
  • Doktorunuz tarafından sağlığınız için ziyaret ve / veya refakatçi uygulanması yasaklanmışsa bu kurala uymanızı,
  • Cep telefonu kullanımı konusundaki uyarıları dikkate almanızı, sizin ve diğer hastalarınızın huzuru ve konforu için rica ederiz.
Ziyaret Politikası

Kliniklerimizde ziyaret saatleri her gün 09:00 – 22:00 arasındadır. Yoğun bakım üniteleri ve bağışıklığı baskılanmış hastaların kaldığı ünitelerin ziyaret saatleri ve kuralları farklıdır ilgili birimlerin girişlerinde bu kurallar belirtilmiştir. Ayrıca ilgili hekim ve hemşirelerden de bilgi alabilirsiniz.

Odalara Çiçek Kabulü

Enfeksiyon riski sebebiyle yatan hasta odalarına canlı çiçek kabul edilmemektedir. Gelen çiçekler çiçek kartıyla danışma tarafından teslim alınır, sizlere telefon ile ön bilgi verilir. Çiçeklerinizi danışmadan verilen “Çiçek Kartı” ile teslim alabilirsiniz.

Sessizlik

Hastane içinde sessiz bir ortam yaratmak için göstereceğiniz azami dikkat hastalarımızın iyileşme sürecine yardımcı olacaktır.

Cep telefonlarının neden olacağı gürültü kirliliği ve hastanedeki tıbbi cihazlara yapabileceği olumsuz etkiler düşünülerek, hastane içerisinde cep telefonlarınızı sessiz veya kapalı tutmanızı rica ederiz.

Teknolojik Hizmetler

Hastanemizde hasta ve yakınlarının kullanabilmesi için kablosuz internet sistemimiz bulunmaktadır. Ayrıca; isteğe bağlı olarak el bilgisayarı, DVD, VCD, de temin edilebilmektedir.

Hasta İlişkileri Birimi

Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için görüş ve önerileriniz bizler için önemlidir. Hasta İlişkileri sorumlumuz istediklerinizin en kısa sürede karşılanmasını sağlayacaktır. Lütfen öneri ve ihtiyaçlarınızı paylaşınız. (Dahili Tel: 2054)

Teknik Servis İhtiyacı / Isıtma ve Soğutma

Odanızda bulunan her türlü donanım (TV, koltuk, dolap, yatak, v.b.) ile ilgili ortaya çıkabilecek arızalar için teknik servisimiz 7/24 hizmetinizdedir. Teknik servis ihtiyacınız için yatan hasta danışmanına bilgi vermeniz yeterlidir.

Sistem girişinden odaya sürekli temiz hava akışı mevcuttur. Oda girişindeki termostat sayesinde istediğiniz hava sıcaklığını kullanma talimatına göre ayarlayabilirsiniz.

Diyetisyen / Yemek / Kafeterya

Diyetisyenimiz, hastanemizde yatışınızdan taburculuğunuza kadar geçen süre boyunca, sağlık durumunuz ile birlikte doktorunuzun tedavi programını da göz önünde bulundurarak, size en uygun beslenme programınızı belirleyecek ve takibinizi yapacaktır.

Kahvaltı ve yemek saatlerimiz diyetisyen kontrolünde, yemek servisi tarafından gerçekleştirilmektedir.

Kahvaltı ve yemek saatlerimiz diyetisyen kontrolünde, yemek servisi tarafından gerçekleştirilmektedir.

Ayrıca diyeti uygun hastalarımız ve refakatçiler alakart menü hizmetinden de yararlanabilir.

YEMEK SAATLERİ:

Sabah Kahvaltısı: 07.00 – 08.00

Öğlen Yemeği: 12.00 – 13.00

Akşam Yemeği: 17.00 – 18.00

ARA ÖĞÜNLER: Doktorunuzun veya Diyetisyeninizin önereceği diyet programına göredir.

Sağlığınızı korumak için dışarıdan yiyecek içecek kabul etmemeye özen gösteriniz.

Kafeteryamız ve oda servisimiz ile 06.00 – 00.00 saatleri arasında hizmetinizdedir. (Dâhili Tel: 3113)

Gazete / Dergi

Hastanemizde misafir olduğunuz süre boyunca istediğiniz gazeteler her sabah size servis edilecektir.

İbadethane

Hastalarımızın kültürel ve manevi değerlerine uygun hizmet almasına özen gösteriyoruz.

Talebiniz doğrultusunda dini, manevi, kültürel istek ve arzularınızı karşılamak amacıyla din görevlisiyle görüşme isteğinizi yatan hasta danışmanı veya hemşirenize iletebilirsiniz. Her türlü inanca sahip hastaların ibadetlerini yerine getirebilecekleri ibadethanemiz, 6. kattadır.

Tedavi ve Bakım Planına Katılımınız

Kendi tedavi planınıza katılımınız, neyin neden yapıldığını bilmeniz açısından çok önemlidir. Bu sebeple;

  • Hemşire ve doktorunuz ile randevu ve bakım planınızı konuşunuz,
  • Tedavinizi anladığınıza emin olunuz, anlamadığınızı sorma konusunda çekinmeyiniz,
  • Eğer ameliyat olacaksanız doktorunuzdan operasyon ile ilgili bilgi alınız,
  • Eğer ağrınız varsa hemşire ve doktorunuz ile görüşünüz.
El Yıkama ve Enfeksiyonlardan Korunma

Ellerin uygun bir şekilde yıkanması enfeksiyonların önlenmesinde en önemli uygulamadır. Sağlık ekibi olarak bizler hastalarımıza herhangi bir işlem yapmadan önce ellerimizi yıkamaya veya dezenfekte etmeye özen gösteriyoruz. Bu nedenle hastanede tüm hasta bakım alanlarında ve hasta odalarında herkesin el yıkayabilmesi için el yıkama ünitelerimiz bulunmaktadır.

tuvaleti kullanmadan önce ve sonra, kirli eşyalara dokunduktan sonra, yemekten önce ve sonra, pansuman bölgesine dokunmadan önce sonra, en az yarım dakika su ve sabunla yıkayınız.

    Su ve sabun ile yıkama:

    Eller su ve sabun ile en az 30 saniye yıkanır, tek kullanımlık kağıt havlu ile kurulanır.

    El antiseptikleri ile ovalama:

    Eller 3-5 ml. (1-2puf) alkollü el antiseptiği ile kuruyana kadar ovalanır. El antiseptikleri ile ovalama sıklıkla tercih edilmektedir. Kısa sürede etkili el hijyeni sağlar, su-sabun ve kağıt havluya ihtiyaç duyulmaz.

    Sigara

    Hastane çalışanlarının, hastaların ve ziyaretçilerin sağlığı ve güvenliği için hastane içindeki tüm kapalı alanlarda 4207 Sayılı “Tütün Ürünlerinin Zararlarının Önlenmesi ve Kontrolü” Kanunu gereğince sigara ve diğer tütün ürünlerinin içimi ve satılması yasaklanmıştır. Bu alanlara, hastaneye ait olan, hastane tarafından kiralanmış olan ya da işletilen tüm birim ve araçlar dâhildir.

    Kuaför ve Berber Hizmeti

    Hastalarımıza talepleri üzerine, ücreti karşılığında kuaför hizmeti verilebilmektedir.

    Çamaşırhane ve Kuru Temizleme Hizmeti

    İhtiyaç halinde kişisel eşyalarınızın temizlenmesi ve yıkanması konusunda size çamaşırhane ve kuru temizleme hizmeti de verebilmekteyiz. İhtiyaç halinde hemşirenize başvurmanız yeterlidir.

    Güvenlik

    Güvenlik birimi, rahatınızı ve huzurunuzu sağlamak amacıyla 24 saat hizmet vermektedir. Belirlenen noktalarda bulunan güvenlik görevlileri, hasta ziyaret saatlerine uyulmasını sağlamak, hastane içinde gereksiz taşkınlık yapılmasını engellemek, hastaların ve çalışan personelin huzur içinde olmalarını sağlamak amacıyla görevlendirilmişlerdir.

    Kesici, delici, ateşli vb. silahlarla hastaneye girmek yasaktır. Giriş esnasında bunlar güvenlik tarafından tutanakla teslim alınır, çıkışta teslim edilir.

    Kayıp veya Bulunan Eşya

    Kayıp ve / veya bulunan eşya durumunda lütfen danışma aracılığıyla güvenlik görevlileri ile iletişime geçiniz.

    Ödemeler

    Kat sekreterlerimiz hastanemizde alacağınız hizmetlerin bedeli hakkında bilgi sahibidir, lütfen hizmet almadan önce ödeyeceğiniz tutarı ve kapsamını anladığınızdan emin olunuz. Uzun süreli tedavi giderleriniz için taburcu faturanızdan düşülmek üzere avans talep edilebilir.

    Otopark Hizmetleri / Taksi

    Hastanede olduğunuz sürece hastane otoparkından yararlanabilirsiniz. Aynı zamanda hastane girişinde vale hizmeti de verilmektedir.

    Ulaşım ile ilgili sorularınız ve taksi çağırmak için yatan hasta danışmanlarıyla iletişime geçiniz.

    Hasta yatış biriminden hastanızın yattığına dair aldığınız onaylı belgenizi otopark görevlisine gösterdiğiniz takdirde otopark hizmetinden ücretsiz yararlanabilirsiniz.

    Ambulans

    Ambulansımıza 444 1 300 nolu telefonumuzdan 24 saat ulaşabilirsiniz. Taburcu olurken ambulans hizmetinden yararlanmak isterseniz, hemşirenize ve taburcu işlemlerinizi yürüten personele başvurabilirsiniz.

    Kontrol Süresi / Operasyon Sonrası Kontrol Muayenesi

    Taburculuk aşamasında; ne zaman kontrole geleceğiniz kat sekreteri ve hemşiresi tarafından size bildirilecektir. Aynı zamanda size verilen “Hasta Taburculuk Ve Eğitim Formu”nda kontrol tarihi ve saatinin de kayıtlı olduğunu göreceksiniz. Lütfen bu formu kaybetmeyiniz.

    Bir sorun yaşarsanız kontrol süresini beklemeden hekiminize veya hemşirenize hastane telefonundan ulaşabilirsiniz.

    Bebek Dostu Hastane

    Hastanemiz, 1998 yılında Bebek Dostu Hastane unvanını almış, hala bu unvanı korumaktadır. Hastanede yattığınız süre boyunca bebeğiniz yanınızda kalır ve yalnızca görevli hemşire tarafından bilginiz dâhilinde odadan dışarı çıkarılır. Güncel bilgilerle eğitilmiş sağlık personeli yardımıyla annelere, bebeklerini nasıl emzirecekleri konusunda yardımcı olunarak anne sütü ile beslenme desteklemektedir.

    Hizmet Değerlendirme Anketi

    Öneri, düşünce ve ihtiyaçlarınızı kat koridorlarında bulunan Hizmet Değerlendirme Anketlerini doldurarak bizlere iletebilirsiniz. Formları, bankolarda bulunan anket kutularımıza atabilir veya Hasta İlişkileri Sorumlusuna iletebilirsiniz.

    İnternet aracılığıyla değerlendirme yapmak için web sitemizde yer alan görüş ve öneriler bölümündeki form aracılığıyla değerlendirmelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

    Görüşleriniz hastanemizin hizmet kalitesine önemli katkılar sağlayacaktır, doldurduğunuz anketlerin titizlikle değerlendirileceğini belirtir, işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

    Hasta ve ziyaretçilerimiz için hazırlamış olduğumuz hasta ve ziyaretçi rehberini indirmek için tıklayınız.